You are here

My Little Fox

Comments

Anonymous's picture
i thought you loved bretta

the way of the sword doesnt include love, it wasnt mutual. I did cuck that bitch knight tho lmao

Anonymous's picture
what are you doing here

mmmm love me some juicy animal bitches!

Anonymous's picture
Go to church.
Anonymous's picture
It's not Sunday shit head
Anonymous's picture
Yeah no I'm quitting porn.

"They found me in a lab doing stem cell research, 

 

I was tryna grow you some balls

 

The police came but I explained 'bout your bitching

 

And now they wanna pitch in and support the cause"

Anonymous's picture
Huan here from league of legends. You'll be going wow every time you play this game
Anonymous's picture
Why you stopped working. 10 pages since 2 months. I am disappointed.
Anonymous's picture
dude sucks anyways lol
Anonymous's picture
He stop, when war in Ukraine begin.
Anonymous's picture
I rate this comic a "finger in a moving electric fan out of fork on outlet"
Anonymous's picture
Well i kinda like it
Anonymous's picture
I am confusion

MEDIC!!!! This shit is burning my eyes

Anonymous's picture
U cringe not cool
Anonymous's picture
Glory to russia and all its people!!!
Anonymous's picture
Who ? Asked ?
Anonymous's picture
Go serve in Ukraine, see what you say next after being abandonned by russia because you cant supply a point. You are the definition of a wet fart. Just uncomfortable to deal with and not supposed to happen.
Anonymous's picture
Glory to russia and hitler (literally in our school we threw paper planes at ukrainians studenta and scream kyiv at the so lol)
Anonymous's picture
bruh
Anonymous's picture
Same could be said for your VDV
Anonymous's picture
Like you attacking Ukraine
Anonymous's picture
hmm

As much as i have my own wonderful fetishes. Like vore as you lifeforms that live on this dunghill call it, i can't fathom beating your meat to animals. 

Pages

Add new comment

4 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.